METODE DE PLATĂ

Furnizorul permite clienților să plătească pentru produse și servicii folosind următoarele metode:

  • numerar la livrare – prețul de achiziție este plătit direct curierului la livrare;
  • card de debit sau de credit – prețul de achiziție este plătit cu un card MasterCard sau Visa;
  • transfer bancar – prețul de achiziție este plătit printr-un transfer în contul bancar al Furnizorului;
  • PayPal – prețul de achiziție este plătit prin contul personal PayPal al clientului.

Puteți alege metoda de plată la ultimul pas sau în pagina cu coșul de cumpărături unde introduceți toate informațiile necesare pentru finalizarea achiziției. După achiziție, veți primi o confirmare a comenzii pe adresa dvs. de email, iar confirmarea va fi stocată și pe serverul Furnizorului. Odată ce achiziția este finalizată, confirmarea comenzii este disponibilă în orice moment pentru client și Furnizor.

 

LIVRAREA PRODUSELOR

Indiferent de metoda de plată aleasă, livrarea este efectuată de către SC FAN Courier Express SRL (denumit în continuare: FAN Courier). Veți vedea toate informațiile despre serviciul de livrare în email la primirea confirmării comenzii. FAN Courier livrează de obicei în cursul dimineții. Livrarea este posibilă la domiciliu (adresa pe care ați furnizat-o pentru livrare în coșul de cumpărături). Dacă alegeți plata la livrare, se va percepe o taxă de 4,99 lei; veți fi scutit de o astfel de taxă dacă selectați orice altă metodă de plată. Dacă produsele se află în stoc, termenul de livrare este de 4 zile. Clientul va fi informat prin email despre data exactă de livrare. Dacă produsele nu se află în stoc, clientul va fi informat despre termenul de livrare modificat în termen de o (1) zi. Produsele furnizate includ și un aviz de livrare; clientul va primi factura și linkul către manualul de utilizare prin email. Păstrați factura, deoarece poate fi utilizată ca bază pentru procesarea solicitărilor de garanție.

Furnizorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru întârzierea și produsele deteriorate din cauza serviciului de livrare. Clientul este obligat să inspecteze coletul imediat după livrare și, în cazul oricăror daune, să informeze imediat agentul serviciului de livrare și să întocmească cu ajutorul său un raport de reclamație despre livrarea cu daune.