DREPT DE ANULARE A CONTRACTULUI

În termen de 14 zile de la primirea produsului, puteți anula contractul fără a indica un motiv. Dacă produsul nu vă mulțumește, puteți solicita rambursarea sau schimbul cu un articol nou, caz în care trebuie să returnați articolele achiziționate. Rambursările și schimburile nu sunt posibile în cazul în care nu respectați termenul legal, care începe de la data la care dumneavoastră sau o terță parte pe care ați desemnat-o (alta decât transportatorul) intră efectiv în posesia bunurilor.

Articolul pe care doriți să îl returnați sau să îl schimbați nu trebuie să fie deteriorat. De asemenea, trebuie să includeți ambalajul original și intact împreună cu toate accesoriile. În cazul deteriorării sau utilizării excesive a produsului sau a ambalajului original, magazinul își rezervă dreptul de a solicita despăgubirea pentru valoarea redusă a produsului. Din momentul rezilierii contractului, nu veți mai putea utiliza articolul.

Dacă vom descoperi că clientul a efectuat o vizualizare și o testare a produsului, înainte de a depune cererea de anulare a contractului, doar în scopul de a determina starea reală a produsului, solicitarea sa va fi soluționată cu succes, însă în caz contrar va fi parțial rezolvată sau nerezolvată.

În termen de 14 zile de la primirea produsului, anunțați-ne de anularea contractului completând formularul de revendicare disponibil aici.

După trimiterea cu succes a formularului de revendicare, veți primi prin e-mail un cod de revendicare, pe care trebuie să-l scrieți pe coletul pe care ni-l veți trimite, împreună cu datele dumneavoastră (nume, prenume și adresă).

După trimiterea revendicării, aveți la dispoziție 14 zile pentru a returna coletul la adresa noastră.

Vă sfătuim să trimiteți coletul prin scrisoare recomandată cu o confirmare de primire. Asigurați-vă că păstrați chitanța pentru a vă putea soluționa cererea chiar dacă coletul se pierde. Expeditorul suportă costurile de returnare; nu acceptăm colete cu plată ramburs.

După ce Departamentul de Reclamații a primit și analizat revendicarea dumneavoastră, vă vom trimite imediat un produs nou sau vă vom rambursa banii în termen de 14 zile. În cazul în care ați ales plata ramburs la plasarea comenzii, restituirea banilor se va face prin transfer bancar, de aceea NextLevel, d.o.o. are nevoie de datele contului bancar al clientului. Dacă ați plătit comanda cu cardul de credit, PayPal sau prin transfer bancar, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată pe care ați folosit-o la efectuarea achiziției. Vă vom restitui costul integral al achiziției, inclusiv costurile de expediere ale produselor comandate (cu excepția oricăror costuri suplimentare care rezultă din alegerea de către dvs. a unei alte metode de livrare decât cea mai ieftină pe care noi o oferim pentru livrarea standard).

Vă rugăm să rețineți:

Înainte de a trimite coletul, vă rugăm să verificați dacă efectiv ați achiziționat produsul din magazinul nostru online și dacă produsul poate fi returnat (a se vedea Excepțiile de la politica de returnare de mai jos și perioadele de returnare). Dacă ne trimiteți un produs care nu a fost cumpărat din magazinul nostru online sau un produs care se încadrează în excepțiile politicii de returnare sau pentru care ați depășit termenul limită în cazul anulării contractului și al returnării, nu putem fi noi responsabili pentru greșelile dvs. Vă vom returna un astfel de produs numai după plata taxei de manipulare de 50 LEI pentru o reclamație nejustificată, sau îl vom distruge.

Excepții la politica de returnare:
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de igienă (de ex. produse cosmetice deschise și alte produse care vin în contact direct cu pielea; măști de protecție pentru față deja testate de client).
  • Pentru astfel de bunuri de natură igienică care se vând în ambalaje sigilate, anularea contractului și rambursarea sunt posibile numai dacă clientul returnează marfa în ambalajul original, nedeteriorat și sigilat.
  • Dacă primim astfel de produse într-un pachet deteriorat sau desigilat, ne rezervăm dreptul de a respinge cererea clientului de anulare a contractului și de rambursare a banilor.
  • Bunuri care, prin natura lor, sunt amestecate în mod inseparabil cu alte articole (de exemplu: un set/un kit; toate articolele dintr-o cutie misterioasă; ambele articole dintr-o ofertă 1+1 gratuit, în care clientul primește unul drept cadou).

Pentru a ne anunța de anularea contractului dvs., puteți utiliza și formularul de anulare model UE, care poate fi accesat la următorul link. Imprimați, completați și semnați formularul și trimiteți-l la adresa noastră împreună cu produsul. Asigurați-vă că atașați formularului o declarație care menționează clar că doriți să anulați contractul. Vă rugăm să rețineți că utilizarea acestui formular este opțională.

 

 

RECLAMAȚII

 

RECLAMAȚIE CU PRIVIRE LA LIVRARE

În cazul în care produsul a fost deteriorat în timpul livrării sau nu corespunde comenzii dvs. (produs sau piesă lipsă, produs greșit), este necesar să ne anunțați în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai târziu de 48 de ore de la primirea produsului, completând acest formular de reclamație disponibil aici.

Vă rugăm să ne trimiteți fotografii ale coletului (inclusiv eticheta coletului) care arată clar deteriorarea sau defectul.

RECLAMAȚIE CU PRIVIRE LA PRODUS

Dacă ați primit un produs care nu funcționează corect, vă rugăm să verificați mai întâi dacă puteți găsi o soluție folosind instrucțiunile.

Dacă nu reușiți să rezolvați eroarea cu ajutorul instrucțiunilor, vă rugăm să ne anunțați completând formularul de reclamație disponibil aici.

Vă rugăm să ne puneți la dispoziție fotografii sau înregistrări video ale produselor care să arate în mod clar defectul sau funcționarea defectuoasă a produsului.


În cazul în care nu puteți dovedi cu ajutorul unei înregistrări video că produsul este defect sau nu funcționează, va trebui să trimiteți produsul la adresa noastră pentru ca Departamentul nostru de Reclamații să îl verifice. Expeditorul suportă costurile de returnare a unui astfel de colet; nu acceptăm colete cu plata ramburs.

LITIGII

Dacă aveți o reclamație cu privire la produsul sau serviciul nostru și nu sunteți de acord cu soluția propusă sau dacă nu putem ajunge la o soluție pe cale amiabilă, vă puteți depune reclamația în cadrul unui organism de soluționare a litigiilor prin Platforma Europeană de Soluționare a Litigiilor http://ec. europa.eu/consumers/odr/.

 

 

GARANȚIE

Toate produsele electrice sunt acoperite de o garanție de 2 ani (sau 3 ani dacă ați achiziționat un an suplimentar de garanție). În cazul unei defecțiuni a părții electrice a dispozitivului, îl vom înlocui gratuit.

Toate produsele din magazinul nostru au o garanție de 2 ani. Garanția se aplică doar defectelor ascunse care nu au fost cauzate de influența cumpărătorului și nu se aplică niciunui defect cosmetic minor, de ex. zgârieturile de pe ambalajul produsului care nu afectează funcționalitatea produsului.

Solicitările de garanție nu pot fi depuse în cazul:

  • uzurii cauzate de utilizare,
  • deteriorării mecanice,
  • defectelor sau deteriorării produsului care rezultă dintr-o utilizare necorespunzătoare, inadecvată și neglijentă.

Dacă doriți să revendicați garanția, vă rugăm să ne anunțați completând formularul de revendicare disponibil aici. Vă rugăm să ne puneți la dispoziție fotografii sau înregistrări video ale produselor care să arate în mod clar defectul sau funcționarea defectuoasă a produsului. Vă rugăm să descrieți care este defecțiunea sau ce anume nu funcționează.

În cazul în care nu puteți dovedi cu ajutorul unei înregistrări video că produsul este defect sau nu funcționează, va trebui să trimiteți produsul la adresa noastră pentru ca Departamentul nostru de Reclamații să îl verifice. Expeditorul suportă costurile de returnare a unui astfel de colet; nu acceptăm colete cu plata ramburs.