Retururi și schimburi
În cazul în care nu sunteți mulțumit de produsul achiziționat, aveți 14 zile de la primirea produsului pentru a returna produsul sau pentru a solicita schimbul cu un produs nou. Nu sunt posibile retururi sau schimburi după expirarea termenului legal precizat.
Articolul pe care doriți să îl returnați sau să îl schimbați nu trebuie să fie deteriorat. De asemenea, trebuie să includeți ambalajul original și intact cu toate accesoriile. Din momentul anulării contractului, nu mai puteți utiliza articolul.
Dacă vom constata că clientul a efectuat o vizualizare și o testare a produsului, înainte de a depune cererea de anulare a contractului, în funcție de necesitatea de a determina starea reală a produsului, cererea va fi soluționată cu succes, iar în caz contrar va fi parțial rezolvată sau nerezolvată.
Excepție de la anularea contractului fac produsele care nu pot fi returnate din motive de igienă (de exemplu, produse cosmetice deschise și alte produse care intră în contact direct cu pielea; măști de protecție testate deja de către client). Pentru astfel de bunuri de natură igienică care sunt vândute într-un ambalaj sigilat, anularea contractului și rambursarea se acceptă doar în cazul în care clientul returnează bunurile în ambalajul original, nedeteriorat și sigilat. Dacă primim astfel de produse într-un ambalaj deteriorat sau desigilat, ne rezervăm dreptul de a respinge cererea clientului de anulare a contractului și de rambursare.
Cum se face returul produsului
Vă rugăm să ne informați în scris în termen de 14 zile de la primirea produsului că doriți să anulați contractul. Ne puteți trimite cererea de anulare a contractului prin poștă (NextLevel, d.o.o. - RETURNS, Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovenia) sau prin email ([email protected]). În termen de 14 zile de la depunerea cererii de anulare a contractului, aveți obligația de a trimite articolul pe care doriți să îl returnați pe adresa companiei.
Cererea de anulare a contractului poate fi găsită aici.
Costul de expediere a produsului returnat este suportat de client.
Prețul de achiziție va fi rambursat sau produsul va fi schimbat în cel mult 14 zile de la primirea notificării de anulare a contractului.
Rambursări
În cazul anulării contractului atunci când metoda de plată aleasă de client a fost plata la livrare cu numerar sau cu cardul de credit sau de debit, rambursarea se va efectua prin transfer bancar. În acest scop, compania NextLevel, d.o.o. are nevoie de informații privind contul bancar al clientului, care pot fi trimise prin poșta obișnuită, cu confirmare de primire sau prin poșta electronică. În cazul în care nu sunt furnizate informații privind contul bancar după mai multe solicitări, compania NextLevel, d.o.o. își rezervă dreptul de a emite un voucher cu valoarea bunurilor returnate.
Reclamații
Garanție. Dacă observați orice deteriorare a produsului sau dacă produsul dvs. nu funcționează corespunzător, puteți depune o cerere de garanție. Articolele cu garanție sunt însoțite de un certificat de garanție sau au o garanție listată pe factură. Dacă garanția nu este inclusă sau nu există informații despre garanție pe factură, produsul nu are garanție sau nu există informații despre garanție în acel moment. Toate produsele și echipamentele electrice din gama noastră au o garanție de un an.
Cererile de garanție pot fi depuse numai pentru defectele ascunse care nu au fost cauzate de client. Cererile de garanție nu pot fi depuse în cazul:
- uzurii normale,
- deteriorării mecanice,
- defectelor sau deteriorării produsului care rezultă dintr-o utilizare necorespunzătoare, inadecvată și neglijentă.
Produsul și toate accesoriile trebuie returnate în stare perfectă în ambalajul original, intact. În caz contrar, reclamația va fi respinsă sau soluționată doar parțial.
Adresă: NextLevel, d.o.o. - RETURNS, Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovenia
Formularul de reclamații poate fi găsit aici.
Ne puteți trimite formularul de garanție completat corespunzător prin poștă (NextLevel, d.o.o. - RETURNS, Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovenia) sau prin email ([email protected]).
Costul de expediere a produsului returnat este suportat de client.
Reclamația va fi soluționată în cel mult 45 de zile de la depunerea formularului de reclamații.